Selam 17 aylık kızım var, etkinlim yapmaya çalışıyorum ancak hemen sıkılıyor, yemek yedirmeye çalışıyorum bazen yemiyor bazen çok az yiyor uyku saatleri yok gibi bir şey ama o iyi olsun diye elimden geleni yapıyorum, kafa dağıtmak için sosyal medyaya giriyorum herkes etkinlikten etkinliğe koşuyor çocuklar maşallah her şeyi yiyor her şey bu kadar normal mi yoksa ben mi bir şeyleri yapamıyorum???