Kızlar 2. Çocuğum 2025 ten sonra doğduğu için devlet her ay 1.500 tl ödenek yapıyordu 9 ay aldım 10. Ayda ise Yurt dışı vatandaşlığından dolayı yardımınız kesildi diyor öyle bişey yok yurt dışına çıkmadım uydurulmuş resmen tekrar başvuru yaptım kabul de etmiyorlar hakkım olan parayı alamıyorum böyle bişey başına gelen var mı