Maalesef bende aynı durumdan muzdarip im çatı yoktu bizde ondan kaynaklandığınını düşündük ama bu yıl çatıyı yaptık yine aynı ama şunu farkettim bir odamız hem güneş alıyor hem hava alıyor diye oluşmuyor ama diğer odalarda oluşuyor fazla nem oluşuyor diye tavanda su damlacıkları oluşuyor çünkü duştan ve mutfakta oluşan buhar su damlacığına dönüşüyor bunun çözümünü sık sık havalandırmakla ve davlumbazı da her Ocak kullanımında ve nem alıcı tablet aparatlardan kullanarak çözdüm tavan rutubetli olduğu için rutubete etkisini tam anlayamadım önümüzdeki yaz komple boya yaptıktan sonra anlaşılacak sanırım .