Biz şuan 82 günlüğüz. Yenidoğan döneminde her gün yapıyordu, yaklaşık bir buçuk aydır 3-4 günde bir yapıyor. Bende doktor önerisiyle probiyotik kullanıyorum. Bir tane doktordan dinlemiştim çok fazla müdahale etmeyin, o zaman alışırsa müdahalesiz yapması zorlaşır, zamana bırakın tek çare zaman demişti. Fikir olsun diye yazıyorum, umarım sağlıklı, mutlu, huzurlu olursunuz. 🌸