yuzirneym Zararlı olan ya da uzak durulması gereken konularda asla taviz vermedim iki çocuğumda da. Ve tek başıma büyütüyorum babamız da hiç yok gece gündüz işte, pazar bile ayda bir kere falan evde olur sadece. Herkesin kendi evladı seçimlerimizi biz şekillendiriyoruz biraz da. Sağlıkla büyüsünler tüm evlatlarımız 🤗