Merhaba nedenini bilmiyorum ama doktora başvurun geçen bizde de sulanma sorunu vardı göz doktoruna gittik direk çapaklanma olup olmadığını sordu . Çapaklanma yok ise sıkıntı yok dedi . İyi değilmiş hiç vakit kaybetmeden büyük bir hastaneye gitmenizi öneririm geçmiş olsun 🙏