Yani örümcek tehlikeli diyenler olacaktır
Herkesin kendi fikri bişey diyemem
Kendimce söylüyorum, ben bindirdim
7 8 aylıkken bindi, çünkü sürekli ayakta durmak istiyordu benim kızımda.
Bende örümceğe koyardım, lavaboya giderdim. Mutfakta işimi yapardım
9 aylıkken yürüdü
Şimdi 13 aylık koşuyor😬😂😂
Çok şükür biz Bi sorun görmedik, zaten sürekli bindirmezdim gün içinde en fazla yarım saat binerdi, sıkılırdı.
Sürekli kucakta tutmak zor oluyor.
Yürüme arkadaşı almıştım bu arada, ama onda tutunup gitmeye çalışırken çok düştü, o yüzden örümceğe koydum bende.