Yarın 1 hafta olacak kürtaj olalı cuma gününden beri göğsüm şiş sert ağrı var ve damla damla olmak üzere süt geliyor Parlodel diye bir ilaç verdi ama kaç tablet olduğunu söylemedi sadece 1 hafta kullan dedi ama siz kaç tabletlik olanı kullandınız ya da kullanan var mı aranızda