Kızlar ben toplatılan malum mamayı kullanıyordum . Buradan okudum toplatıldığını mamayı değiştirdim Hippe geçtim onu da bulmak zor internete de güvenmiyorum geç gelme olasılığı da cabası şuan 12 aylık inek sütü başlasam mı diye düşünüyorum katı gıda da alıyor artık . Tecrübelerinizi paylaşabilir misiniz inek sütü verenler .