fatmaboyraz 9 ay 10 günlük bir kızım var geceleri artık kesintisiz uyuması gerekmiyor mu ?en azından 5-6 saat. Benim kızım sürekli Ağlamaklı bir halde baktım şuan görünen dişte yok ne olabilir acaba ? Yardım edermisiniz?
[silindi] fatmaboyraz ayni durumdayiz, benim de bebeğim 9 ayıik ,3 gündür ağlamakli uyaniyor sadece ayakta kucakta uyumk istiyor, 1 saatdan bir kalkip emmek istiyor, ben de napicagimi şaşırdım
myangelson fatmaboyraz oğlum 10 ay 17 günlük hala geceleri en az 3 kere kalkar 😄 bu gece 6 kere falan kalktık mesela 😄 ama diş çıkartıyor şuan onun da etkisi var 6 kere kalkmaya 🥲
myangelson fatmaboyraz bilmiyorum 🥲 komşumun kızı var 3 yaşına girecek hala geceleri su içmeye, tuvalete falan uyanıyor, yani büyüse de uyanıyorsun diyor 😄😄
fatmaboyraz myangelson Canım doğru en azından bu kadar değildir ya şu saat olmuş uyanmış uyumam diyor