yaseminim Bebeğim daha iki aylık normal aşılarının yanında menenjit ve rota virüs aşısı da yaptırdık ama menenjit aşısından korkuyorum toplam 6 tane yaptircaz yaptıran yaptırmayan varmı doktorlariniz ne diyor
sunandbee yaseminim 3. Ve 5. Ayda yaptırdık biz devlet aşılarının olmadığı döneme denk gelsin diye bir sorun yaşamadık
minikmucizemm19 Doktorumuz önerdi şuana kadar 2 doz yaptırdık 1 doz kaldı 1 yaşında yapılacak bir sorun olmadı diğer aşılar gibi gecti
arasmomm48 Hiçbir zararı yok. Biz ikinci dozu bile yaptırdık. Sadece rotanın yaptırmadık. Rota oğluma iyi gelmedi alerjik bebek olduğu için.
yaseminim arasmomm48 teşekkürler biz daha iki aylık o yüzden ağır gelir mi dedim bide kötü yorumları görünce
yaseminim sunandbee anladım teşekkürler biz hepsini aynı gün yaptırdık doktor bir zararı olmaz dedi iki aya girince olduk 6 tane olunca korktum bı an
minikmucizemm19 yaseminim rota ile arasında 1 hafta oldu 3. Ayda yaptırdık sonra 6. Ayda son dozu 1 yaşında olacak