Artık dayanacak halim kalmıyor doğdu doğalı uykuyu sevmiyor asla uzun uyuduğunu görmedm bir ara erken uyurdu gece uyanırdı Áma iyice batağa gidiyoruz dogdgundan beri bu uykusuzluk bizi mahvetti nedenini de bulamıyorum ilk zaman gaz dedık sonra diş vs vs çocuk 2 yaş oldu hala uyumuyor sabah oldu bu çocuk hala uyuyacak ve işin tuhaf tarafı sabahta erkenden kalkıyor nasıl uykusunu alıyor anlamıs değilim öksürükten uyandı onu bahane etti çizgi film actım biraz izlesin uyur dıye çocuk her an uyanmaya bahane arıyor gibi gündüz de uyumuyor ki uyutuyorum odadan cıkıyorum yarım saat sonra ağlayarak uyanıyor iyice alıskanlık yaptı uyumamayı nasıl böyle dinleniyor hiç anlamadım birde bebek var bebekten çok abisi yoruyor beni cözüm bulamıyorum asla ne zaman düzelecek bilmiyorum