Merhaba. Bir yerde okumuştum. 3. Aydan sonra göğüsler eskisi gibi öyle dolgun olmayacak süt bebeğin ihtiyacı doğrultusunda emdiği anda üretime geçecektir diye. Biz şuan 4 buçuk aylığız sorunları yaşıyorum. Ya da sorun zannediyorum. Emerken yutkunduğunu vs görüyorum o sesi duyuyorum. Ama sağım yaparken süt çıkmıyor. Bu noktada sütün miktarından ziyade bebeğinizin kilo takibi, günde en az 5 bez çıkıp çıkmadığı vs gibi bilgiler sütünüzün yetip yetmediğini gösteriyor. Stres yapmayın bol bol emzirin 🌸