sdfatlas Prensesannesi_24 ben oğluma 3 aylıktan beri aptamil kullanıyorum çok memnunum doktorumuzun tavsiyesi üzerine başlamıştık bu markaya
livanurvealpinannesi61 sdfatlas doktorlar şeker palm yağı zararlı diyorlar ama Aptamil öneriyorlar Aptamil aşırı şekerli en çok şeker Aptamil de var ve içeriği temiz değil maalesef