Betelgeuse_ 3,5 yaşında oğlum ateşi çıktı bugün hiç inmedi. Nabzı gündüz çok hızlıydı gece uyudu nefes alış verişi de oldukça hızlı. Bu normal mı? Bebekken birkaç kez ateşlenince gene böyle olduğunu hatırlıyorum ama bu yaşlarda da oluyor mu?
1cocukannesi_1 Betelgeuse_ ateş nabzı da yükseltir hastayken yetişkin insanlar bile hızlı nefes alıp veriyor ama içinizde şüphe varsa acile gidin
tprk92_ Betelgeuse_ aynısını ben yaşadım ve acile gittiğinde nabzı 245 olmuştu enfluenza olmuş denildi direk ilaca başlandı bekleme hemen acile git hızlı nefes alma iyi bişe değil ve inatçı ateş var diyosun acil müdahale lazım cnm geçmiş olsun