bhdy bence tam zamanı benim oğlumda 3 yaşına girdi 2 ay sonra kızım doğdu, açıkçası pek zorlanmadım, büyüdükçe daha kolay olur lafına asla inanmıyorum yaş aralığı ne çok olmalı ne de az. Çünkü bu sefer de istek ve ihtiyaçları değişiyor ama çocuk yine aynı çocuk. Yani en önemlisi temel ihtiyaçlarını artık kendi yapabiliyor olması, mesela kendi kendine yemek veya meyve yiyebilmesi, lavaboya gidebilmesi, oyun oynayabilmesi gibi temel ihtiyaçlarını gidermeli bunlar tamamsa 2. Yapabilirsiniz ama çocuğunuzun sizin sevginize ilginize ömür boyu intiyaci var.biraz büyüsün de ben diğeriyle daha rahat ilgileniyim diye bir durum olmuyor maalesef.Şefkatimi de sevgimi de ikisine de gösteriyorum, ikisini kucagimda seviyorum,ikisine ilgiyi veriyorum böyle yapınca çocuk kendini yanlız hissetmiyor, kardeşinin yerini aldığını düşünmüyor, kıskançlık en az seviyeye iniyor.Suan oğlum 4 kızım 1 yaşında artık beraber oynuyorlar, kardeşini koruyor, seviyor ama kıskanmıyor, bana o kadar yardımcı oluyor ki bazen kızım ağzına bişey koyduğunda hemen beni çağırıyor yada kendi çıkarıyor, bezini çöp kutusuna atıyor, emziğini yıkayıp getiriyor ve isteyerek yapıyor yani güzel yanları çok fazla yani iyiki yaş aralığını iyi yapmışım diyorum