miniksincabim bazı ikinci eller var ki hiç kullanılmamış. Ablam da bana bebeğinin 0-3 ay kıyafetletini verdi. Çabuk büyüyorlar temiz kalıyor o kıyafetleri. Fakat ek gıdaya başladıktan sonra vermedi. Her kıyafeti leke dolu oluyor çıkmıyorlar dedi. Ki öyle oluyor. Temiz bulduğunuz, giyilebilir, pamuklu kıyafetler bulursanız tabiki alın güzelce yıkayın. Çok beğendiğiniz saklamak isteyeceğiniz parçaları sıfır alın