miniksincabim ben 2. Ele karşı değilim elbette ki alınabilir. Ama indirim kuponları outlet ürünleri galan çok uyguna geliyo. Onları takip edip alabilirsiniz. Ya da sezon ürünlerini almak yerine yazın kışlık, kışın yazlık alışverişini yapabilirsiniz. Ben geçen lcwaikiki outlet bölümünden 2 li kazak 280₺ ye aldım. Biraz da büyük aldık bi dahaki kış giyebilsin diye. E bebekten yazlık takımlar aldım 400₺ ye. Geçen yaz defactodan 120-130₺ ye kazaklar almıştım bu kış giymesi için. Öyle çok çok uyguna geliyo. Bakabilirsiniz