atmel10 benim kızım 17 aylık , 1 yaşına girdiginden beri çok şükür bir düzen oturttuk . Geceleri geç yatar gece boyunca da uyanirdi , ben diyin saat başı siz deyin yarım saatte bir . Ben duymadığını düşünüyordum, uykuya geçmeden gece mamasina başladım ve işe de yaradı . Konudan bağımsız , sizi çok sinirli gördüm , yaşadıklarınızi yaşamış biri olarak ki çoğu anne yaşıyor , çoğu anne yorgun , ama sizin kadar cinnet geçirme bende olmadı çok şükür . Desteksiz büyütüyorum bende kızımı , 2 3 gün hiç uyumadigimi bilirim , sakin kalın , eşine görev verin . Ev işlerini en son plana bırakın . Kendinizi dinlendinirin . Dışarı çıkın vs . Herkes yaşıyor yaşadıklarınızi yanlış anlamayın lütfen , sadece çok sinirlisiniz bunu bebeğinize yansitmayin .