erozseyda bence eğleneceği bişey alsanız daha iyi olur, mesela bu oturaklı scooterlar çok güzel çok eğleniyorlar. Ben oğluma 2 yaşında almıştım scoot and Ride ebeveyn kontrollü olanından almıştım bir sene olacak resmen, aldığımdan beri sürekli üstünde çarşıya falan onunla gidiyoruz. Dışarı çıkacağı zaman hemen alıp kapının önüne koyuyor çok seviyor. Ben 6 bine almıştım ama iyiki almışım diyorum çünkü çok eğleniyor onunla