Merhaba kızlar
3 aylık bebeğimin ağzında 2 haftadır geçmeyen bi aft var yani ağız yarası. Beslenirken canı yanıyor sanırım çok huzursuzlaşıyor. Doktor fungostatin verdi sulandırıp damlatıyorum ağzına ama hiç iyileşme olmadı. Sizin başınıza geldi mi hiç nasıl geçecek 😔