ayyolcu2343 Hiç korse takmadım ilk günler acıdığı için, sonra da sıkıldığım için asla takamadım. Doğumdan 13-14 ay sonra kalmadı benim göbeğim, bilmiyorum genetik mi vücut ile mi alakalı ama hiçbir şey yapmadan gitti 🤷🏼♀️ Pilates yapıyorum ama doğum sonrası pilatese başlamadan göbek zaten gitmişti.