Merhabalar benim kızım 4.5 yaşında çok Şükür hiç bir sorunu yok fakat doğduğu günden itibaren hem sakral gamzesi var(baktırdık temiz) hemde kuyruk sokumuna bastırdığımız da bariz kemiğini hissedebiliyoruz bu normal mi? ( bi çok kez doktora gördüm hepsi normal ve kemik yapısı bu şekilde olabilir dediler ) ama ne olursa olsun anne yüreği kafam da hep bir soru işareti bu yüzden
Çocuğunda olan var mı? Ne gibi teşhisler aldınız bilgi verirseniz sevinirim teşekkürler.