dsea hayır yaptırmadım ama sormuştum aşılarımız geç kaldığı için sağlık ocağında yaptıramıştık yapılıyor diye biliyorum verem aşısı hariç verem aşısı da arada bir açılıyor diye biliyorum Google’a hastanenin adını yazdığınızda çıkan numarayı arayıp sorabilirsiniz