ahsenim12 eğer sağlıklı ise boya takılmayın. Oğlum 9.ayında 66cmdi. İştahı yemesi içmesi de gayet iyiydi. 9.ay kontrolünde kan değerlerine de baktı gayet iyi çıktı. Doktorumuz endokrinoloji bölümüne yönlerdi kan yeni alındığı için ve çölyak testide negatif olduğu için, doktor yeni test istemedi kan alınmadı. Takipli hasta olacaksınız 15 aylıkken tekrar gelmeniz gerekiyor dendi.
Şu an yaşına girmek üzere taş çatlasa 70cmdir. 10.ayında yürümeye başladı ve böyle olduğu içinde vücut kendini boya değil kas gelişimine veriyormuş. Çünkü beynin önceliği değişiyormuş. Şu an yere gayet iyi basıyor bakalım 12-15 ay arasında boyda ciddi bir sıçrama olacak mı? Olmasa da problem etmiyorum mantar diye seviyorum 😃. Evde küçük bir adam dettt dett diye geziyor 😍