Herkese iyi geceler bebeğim altı ay 20 günlük mama meme şeklinde ilerliyoruz gündüzleri biberonu tutan bebeğim geceleri tutmuyor ve sadece emmek istiyor tek göğsümü emdiği için sütüm de yetmiyor ve bu defa açlıktan ağlayıp bağırmaya başlıyor ama gündüzleri biberonu tutuyor aranızda yaşayan var mı bu durumu çözümü nedir çıldırmak üzereyim artık