haniball ezooomom aptamil pronutrs biraz daha normal aptamile göre iyi hazmı kolay.. ben normal aptamil kullandım bir ara gaz yapıyordu bebeğime . sonra bebelaca gectim uzun süredir kullanıyorum 😊