aysem1205 prego kullaniyoruz memnunum tek basimaykende takip cikarmasi kolay geliyor ve bazi modeller gibi kucuk degil uzun sure kullanabilecegimi dusunuyorum sadece cocuk yokken bos bir sekilde oto koltugu arabadaysa yokda biraz ses yapiyor bos oldugu icin ama cocuk varken sorun yok gayet iyi ebebekten almistik prego yu sag alt kosede dikis atmasi oldu daha aldigim ilk hafta bunu da soylemek istedim