Oglumunannesiyim__ bende 4 yaşındaki kızıma uyguluyorum ve faydasını defalarca kez gördüm işe yarıyor önce çok öksürtüyor o balgamı atmasını sağlıyor sonra bıçak gibi kesiyor ben birkaç damla suluğunun içinede koyuyorum kreşte iyotlu su içmiş oluyor ateşli zamanlarında bir sprey şişesinin içine iyot artı su koyup çocuğun eklem yerlerine sıkarsanız ateşi düşürüyor ben çok faydasını gördüm tek olumsuz yanı bir acayip kokuyor kokusu çok keskin ama faydası saymakla bitmez hasan hüsnü erenin iyot giren eve doktor giremez kitabını okuyup sonra iyottan şifa aldım ben Instagramda sayfasıda var tavsiye ederim