Yani gül gibi geçinip gidiyorduk, oğlum 8 aylık gayet güzel içiyordu. Gerek var mıydı yok bakteri yok bilmem neye ya
Bugün başka mamaya geçtik azar azar verdim içti gibi oldu az önce uykusunda vereyim kavga dövüş
Tekrar eski mamasından verdim bir biberon. Sıkıntı olmaz değil mi