Merhaba. Forumdan araştırdığım kadarıyla emziren anneler için iki marka hapa rastladım ama bu haplara da adet döneminin ilk gününde mi başlanılması gerekiyor bilgi bulamadım. Bir de ara verilmeksizin mi içilmeli yoksa adet günlerinde ara mı verilmeli yardımcı olursanız sevinirim🙏