İyi geceler hanımlar
Biliyorsunuz ki hamileliğin sonunda vajinal muayene olunuyor ben o muayene esnasında çok canım yandığı için yarıda biraktirmak zorunda kaldım. Doktorum bir hafta arayla tekrar muayene etti yine olumsuz sonuçlandı canım çok yandı. Hamileligimin başında olsun öncesinde olsun bir çok kez vajinal muayene oldum ve bu şekilde agri çekmedim sanırım hassaslatigi için bölge bu şekilde agri hissettim .Doktorum direkt sezeryan dedi ve sezeryan olmak zorunda kaldım. Şu an hamile değilim fakat ilerde tekrar hamilelik geçirirsem normal doğurma şansım var mıdır? Yani en azından denemek isterim .Yanlış anlaşılmak istemem iki doğum da doğumdur sonuçta kimse sezeryan cocuk dünyaya getirince yarım anne olmuyor fakat sanki pisi pisine sezeryana alınmisim gibi hissediyorum .Sonra bide doktor muayeneye tamamlayamadigi için acaba catimin dar olma ihtimali var mıydı diye de düşünüyorum. Birde benjm vajinismus geçmişim var acaba bundan kaynaklı muayene ettiremedim diyorum. Aklımda deli sorular 🙈Sizce 2.gebeligim olursa normal doğum şansım olur mu ?
Bu arada çocuğum 2.5 yasidna .Sezeryan sonrası normal doğum öyküsü olan var mı?🌸