umahs dilinde pamukcuk olabilir ona dikkat edin bir de burnu sürekli açık olsun nefes almasını engelleyici bisey varsa red yapıyor. Benim kızım da 4 aylık maalesef biz de yaşadık biberon mama reddi oldu yaklaşık 2.5 hafta sürdü ben o esnada rüya beslemesi yaptım tabi kilo falan da alamadı, biberonu görünce cıglıgı basıyordu çok şükür en azından artık acıkınca alıyor biberonu. Zamanla geçiyor diyorlar ama dikkat etmek lazım bazısında. Huy kalıyor