rabiacahn Kızlar ben şehir dışına gidecektim kardeşimin sözüne fakat iptal oldu bende bileti İptal ettim kar kış dedim boşuna gitmiyim çocuğumda hasta oldu 3500 milyarım yandı ya şaka gibi
symstf rabiacahn genelde iptal etmek için bileti alırken ekstra bir ücret ödemeniz gerekiyor ücret iadesi için ya da erteleme için onun dışında malesef ki ödediğiniz parayı geri alamıyorsunuz.
Mnli rabiacahn firmadan bağımsız esnek bilet almadıysanız öyle oluyor maalesef iptal ve değişiklikte çok para kesiyorlar
rabiacahn minnakcivciv kafam çok gitmiş durumda buna mı takıldınız nesi komik ne yazmam gerekiyor inanın
Mmeelliikkeee rabiacahn 3500 lira. Sağlık olsun , sanırım ben iptal etmeden gider ailemi ziyaret eder hem kardeşimi görür yanında destek olurdum herkese iyi gelirdi .
allwrite rabiacahn 3.500 lira ya da TL. 😊 Sakin olun. Hayatta olur bazen böyle şeyler. Bizim de yandığı oldu. Paranın gideceği varmış. Allah can sağlığı versin.
minnakcivciv rabiacahn tamam tamam kusura bakmayın iade olmaz da başka tarihe erteleme oluyor diye biliyorum onu yapamaz mısınız ileri tarihte
tubitas rabiacahn ekonomik bilet aldıysanız iadelerde sadece cüzi bir miktar geri ödeme oluyor maalesef. Benim de kızkardeşimin düğünü iptal oldu iade etmek yerine yine de gittim memlekete çünkü gerçekten çok abartı fiyatlar
symstf rabiacahn olsun canınız sağolsun vardır bunda da bir hayır öyle düşünün. Ama ben sizin yerinizde olsam sadece gezmeye de olsa giderdim.
yate rabiacahn niye haram olsunki iyice sacmalamayin. Bileti rizanizla almissiniz kendiniz iptal etmissiniz gitseydiniz. Yada nişanı iptal eden kardeşimizden isteyin onlarin sucu.ucak şirketinin değil.