Dmtt06 Hem hamileyken hem de emzirirken kanal yaptırdım, adrenalinsiz anestezi yapıldı. Bu şekilde sorun olmuyormuş ama kendi doktorunuza danışırsanız daha iyi olur. İğneden birkaç saat sonra emzirdiğinizde sorun olmaz diye biliyorum. Kanınızdan temizlendiğinde sütünüzden de temizlenir, sağıp atmaya gerek kamayabilir