prensannesiyim11 Siz neler yaşadınız, nasıl baş ettiniz? Ağlama, inat, öfke krizleri… Hepsini merak ediyorum. Paylaşmak isteyen var mı?
Minikkalbinannesi prensannesiyim11 bizde aynı dönemden geçiyoruz Malesef inatlaşma istediği olmayınca ağlama krizi bizde de var zor geçiyoruz 3 yaş sendromunu
prensannesiyim11 Minikkalbinannesi evet 3 yaş sendromu bizde de tam gaz devam hiç söz dinlemiyor beni biri ile konuştuğumu görsün direkt çişim geldi oram ağrıdı buram ağrıdı diye dikkat çekmeye çalışıyor en baskın bu olayı yaşıyoruz biz de inatlaşma zaten hadsafhada.
Minikkalbinannesi prensannesiyim11 bizimde öyle inatlaşma çok var sürekli beraber benimle yaşa eşimle oyun oynamak istiyor