2 hafta önce çiş yaparken yanma sebebi ile hastaneye gittik 6 yaşında kızım idrar enfeksiyonu çıktı suprax antibiyotik kullandım ekstra baş ağrısı mide bulantısı da vardı antibiyotik verdi doktor herneyse kullandık 7 gün boyunca herşey yolunda gitti antibiyotik bittiği gün yerini balgamlı öksürüğe bıraktı 1 haftadır geçmeyen balgamlı öksürük ek olarak da 2 gündür ishal mide bulantısı kusma yaşıyoruz 3 yaşında oğlumda aynı şekilde 2 gündür ishal yapmadığım şey içmediği ilaç kalmadı sizde durumlar nasıl kimle konuşsam herkes hasta hastaneler dolmuş tavsiyeleriniz var mı kusma ve ishal için