sma kullanan anneler hangi mamaya geçtiniz ? Ben bu haberden sonra mamayı bıraktım 13 aylık kızım iyi geceler maması vermeyi düşünüyordum ama iki gecedir yemedi galiba yulaf ununu sevmiyor kendim yaptım onu da yemedi uyanınca emziriyorum ama nolur nolmaz uyanınca kaşık maması yediremeyeceğime göre bir alternatifim bulunsun diye düşünüyorum baska mama deneyen var mı aranızda ya da sma ya devam eden ?