eloelo Merhaba hanımlar. Eşimle ilişki sonrası kılıf içimde kalmış ne olur ne olmaz dedik ella içtim ama 15 gün regl gecikmesi oldu iki kere test yaptım negatif hamile olabilir miyim bu gecikme normal mi kan testi yaptırmaya cesaretim kalmadı bebeğim çok küçük daha
AlpSol eloelo hemen içtiniz mi ? Ne kadar erken içerseniz o kadar etkili olur diye biliyorum ama yine de 💯 korumaz Bende de geçen ay prezervatif kazası oldu, 24 saat sonra içtim hapı, bu ay günü gününe adet oluyorum ama daha az miktarda sanki
yaren8019 eloelo bizde de prezervatif yırtılmış sonradan haberimiz oldu ama geri çekilme de oldu bende ella hap alacağım şimdi bakalım bende de gecikme vs olacak mı
eloelo aysebb evet aylar öncesi yine içmiştim ama en fazla bir hafta gecikmiştim şimdi 15 gün bu kadarı normal mi yani
eloelo mamacita_1 olsun da nasıl olursa olsun artık belirsizlik çok zor, bişeyleri öğrenmemeye cesaret olmaması daha da zoorrr
gg3848 eloelo hamile olduğunuzu sanmıyorum olsa testte çıkardı stres yapıyorsanız o da iyice geciktirir
haniball eloelo ella gecikme yapıyor bebeğim 3 aylıkken benzer bir durum yaşadım, benim regli olmam gerekirken olmamıştı. 3. Gün test yaptım negatif.. ardından lekelenme gibi olmuştu adetim sonraki ay döngüm düzeldi suan 12 aylık bebeğim hamile olsam yakımda 2. Doğardı 😊
eloelo 1060 evet oldum bir süre sonra ama baya geciktiği için kan testi verdim hamile olmadığımı anlayınca rahatlayıp oldum bence çünkü ertesi günü oldum direkt