narinl altını aldırmıyor zorla alıyorum bağıra cagıra herseyi ağzına atıyor elinden alınca yine kıyamet
Neredeyse bütün bebekler böyledir, benimki de böyle. Yalnız anlamadığım nokta, sizin katiyyetle yasakladığınız halde eşiniz nasıl tv açabiliyor? Hadi duştayken uzaksınız, temizlik yaparken sesini duyup derhal müdahale etmiyor musunuz? Bir olur, belki iki. Ama üçüncüde müdahale edersiniz ve kapatmaktan başka seçeneği olmaz. Ha, derseniz ki gün içinde bazen tv arka planda açık oluyor veya yemek yedirirken açıyorum, o zaman sizin tv açmamanız söz konusu değil demektir. Sizin kararınız elbette, eleştirmiyorum. Koskoca 1 yıl içerisinde bebeğini nasıl oyalayacağını da öğrenmiş olması gerek. O aylarda babası sürekli kitap okur, hayvan oyuncaklarıyla oynatarak seslerini taklit eder, yürüme antrenmanı yaptırır, hoplatır, yuvarlardı. Etkinlik videoları gönderebilirsiniz eşinize.