Vildan53 bir buçuk senedir uğraşıyorum desem 3 yasa üç ay kala başladık tuvalet eğitimine başlarda kabız oldu ağlaya ağlaya yaptı sonra lavman yapmak zorunda kaldık ondan sonra yapmadı tuvalete hep altına yaptı geceleri yapıyordu genelde bende mecbur bez taktım gecelri. Gitmeye korkuyordu bır buçuk sene geçti gece uyuyup bir iki saat sonra tuvalete kalkiyor gece geliyor tuvaleti yakalarsak yapıyoruz tuvalete korkusu gitti ama sadece gece geliyor gündüze nasıl dönecek bilmiyorum