hasrettk sağolun evet bende öyle düşünüyorum kendini ifade edebilmesi çok güzel yakın zamanda doğum yapan arkadaşımads bunu söylemiştim artık ne istediğini anlayabiliyorum bu beni biraz daha rahatlatıyor daha hareketli olması kolay olmasa da anlamak güzel bir şey 😊 geçen gün bebeğim kahvaltıdayken kardeşime mama ver dedi mesela öyle şeyleri bazen söylüyor ama bazen tok da olsa mama mama diye gevelediğide oluyor, yataktan biberonunu atıp sonra da arkasından gitti gitti diyor, dede kelimesini kafaya takmış sürekli dedesini sayıklıyor, bazı hayvanların çıkardığı sesleri söylüyor gibi gelişmelerimiz var bu ayda 🌼 Allah sizinde yavrunuzu bağışlasın 🌼