nurdagulmom Bebeğimi gece uykusuna hazirlamak icin koltuga koydum altini degistirecektim arkami donmemle düsmesi bir oldu hemen aldim yerden ensesine sehpanın ayağı denk gelmiş biraz ağladı 1 2 dk sustu 10 15 dk gozlemledik gülüyordu falan mizmizlanmaya basladi sonra mecbur uyutuyorum şimdi de inşallah birşey olmaz ya çok korkuyorum morarma goz kaymasi kusma vs olmadı basindan geçen varmi acaba
deozge nurdagulmom geçen hafta aynısı başıma geldi yataktan düştü nasıl düştü anlamadım ağladı biraz sakinleştirdik tüm gün gözlemledik kusma vs olmadı sorun olmadı yani bizde merak etme ensesini kontrol et başını kontrol et şişme olursa hastaneye götür
Alyaberen_ nurdagulmom Benim kızımda düşmüştü direk hastaneye goturmustuk ondada kusma göz kayması vs olmamisti şükür bişeyde olmamıştı sizde götürün bence😕
Adababy nurdagulmom ilk defa bu akşam başıma geldi kızım yeni dönmeye başlamıştı ama dönüyodu geri yatamıyodu. Bende yatağın tam ortasına bıraktım nede olsa yuvarlanamıyor daha diye 5 aylık yeni oldu dedim büyük kızımda bişey istedi onu getirmehe gittim bi ses geldi kızım düştü hemen aldım 2 bucuk saat sadece onu izledim ilk ağladı ama sonra normal rutine döndü gülümsemesi yemesi içmesi tepkiler normaldi ama çoook korktum hastaneler aşırı kalabalık o yüzden gözlemledim en ufak bişeyde götürcektim normalde şu an gece uykusana geçtik sabaha kadar başındayım uyumuyorum akşam 6 da düştü 9 a kadar zor beklettim uyumasın diye oda dayanamadı daha fazla uyudu
nurdagulmom deozge gece saat basi alarm kurup kontrol edeyim diyorum çok korktum kendimi suçluyorum sürekli haliya düşmüş olsa belki bu kadar korkmam da sehpanin ayagina ensesi denk gelinde korktum tam demir degil aynali sehpalar var ya onlarin ayagina içi boş demir gibi malzeme işte adı neyse oraya geldi ensesi
Retzja Hastaneye gidilmesi lazım böyle durumlarda, içeride bir soru olsa, belirti olmasa anlayamazsınız. İhmal etmeyin.
ceylanco Biz 2 defa koltuktan 1 defa yatajtan düsme yasadık yatak boyuda yerden baya yüksek benim yerde halı da yoktu allahtan birsey olmadı hep anlık oluyor allah biz annelerin yardımcısı olsun valla hep diken üstündeyim
nurdagulmom ceylanco suan gece uykusuna geçti uyandırsamı nalsam bilmiyorum normalde 3 de veya 5 de uyanir o zamana kadar kendim kaldirmalı miyim sizce
momqueenn Bugün benim bebeğimde düştü koltuktan 8,5 aylığız gözlemledim akşama kadar bir sorun olmadı dört beş saatte uyutmadım ben şuan iyi çok şükür
deozge nurdagulmom uyandırmak yerine dokun bence tepki veriyorsa sorun yok tepki vermezse uyandır karnını doyur uyusun geri
nbyrktr Geçen hafta benim de başıma geldi hemen hastaneye götürdük zaten hiç bekletmiyorlar beyin tomografisi çekildi çok şükür binlerce kez şükürler olsun ki temiz çıktı bence böyle şeyler asla ihmale gelmez bir götürün acile isterseniz maksimum 1 saatinizi alır ama içiniz rahat eder Allah yardımcınız olsun o korkuyu çok iyi anlıyorum
bestber Bizde 2 defa düsme yasadık yataktan düstü bi tanesinde kafasını gardolabın kenarına vurdu hemen hastaneye götürmüstük tomografi cekmislerdi cok dikkat edin allah korusun götürseniz belki daha cok rahat eder iciniz
ydiricanli nurdagulmom bizimde 5 aylıkken yataktan düştü ki bazam yüksek çok şükür kusma bişi olmadı 1 2 dk ağladı sonra gözlemledim doktora da götürmedik götürseniz de hem ilgilenmiyorlar hem takip edin diyin yolluyorlar genelde kusma gözlerde kayma yoksa müdahale etmiyorlar
fasude Dün bizim başımıza geldi aynısı bizde hastaneler kalabalık diye gitmedik bişeyi yoksa bile %80 hasta olur dedi hemşire yakınımız gözlemleyin desi ışıkla göz reflekslerine baktım sabah kulak hizasından flaş tutarak direlt gözw değil göz bebekleri tepki veriyordu kusma vs olmadı rabbime emanetler ama ben sabaha kadar stresten uyuyamadım döndüm durdum