Merhaba anneler, ben 1.58 eşim 1.76 boyunda kızımda 49 cm doğdu 23 aylık 81 cm boyu uzamıyor zaten yemekte yemiyor yediği şeyler mandalina, makarna, kuruyemiş, patates kızartması , yoğurt tadına nadiren baksada yemiyor tadını beğenmiyor ve haliyle gelişimi de geri.. 18 ayda devlet doktoruna götürdüm bi tahlil yapın bi sıkıntı var diye ısrarla 2 yaşta bakalım gelişimi iyi deyip gönderdi.. şimdi 2 yaşı bekliyorum ama ne olacak bilmiyorum çok üzülüyorum.. sizde durumlar nasıl