eylm1 hubble nursey pal deluxe kullandık aldığımız günden beri adam akıllı kullanamadık . 2-3 ay sorunsuz çalışıyor daha sonrasında sürekli bağlantı kopuyor izleyemiyorum hiç bir şekilde bebeğimi . Hem wifeli olsun hemde wifesiz . 3 kere değişim yaptırdık sürekli aynı sorun . En son verip iade etmek istediğimi söyledim . Servise yolladılar Ordan iade onaylanırsa başka kamera alacağım . Kanunen de aynı ürün 2. Kez arıza yaparsa zaten iade etmek zorundalar . Motorola da hubble ile aynı alt yapıyı kullanıyor . Kesinlikle önermiyorum o yüzden. Şimdi Xenon smart akıllı bebek kamerası alacağım