olkc Bebeğim geceleri bezinden kaçırıyor bende aceba yanlis bez baglama yoksa bez de mi sıkıntı bilemiyorum siz ne kullaniyorsunuz annisler bez onerisi alabilirim asla kacirma yapmiyorsa
meloni olkc molfix kilot bez kullanıyorum kızım da aşırı rahatladı kilot beze geçince hem sızdırma da yapmıyor aşırı dolmadığı sürece hatta bazen oluyor ki aşırı dolduğumda bile sızma olmamış
mamaisqueen olkc bende son 1 aydır yaşıyorum bu sorunu, molfix taşırıyor. Önceden gece de 1 kez altını alıyordum, şu an çok zor uyuduğu için uyanmasın diye almıyorum. Her sabah ıslak uyanıyoruz 🥲
sinemisxs Molfiks kullanıyorum hiç tasma sorunu yaşamadım gece beslenmesi olduğu zamanlarda da molfiks premıum
bestber Sleepy bionatural kullanıyoruz cok su ictigi gecelerde bi kere degistiriyorum gece ama normal icerse degistirmiyorum ve gecmiyo
olkc mamaisqueen evet kesinlikle oyle bir derdimiz var degistirsek uyanacak korkusu degistirmesekde hasta olucak korkusu 🫠