Kızlar allah askına 1 ay olucak hala düzelme olmadı napıcam bilmiyorum ücretli emzirme danışmanına gittim tutuşta problem vardır dedi pozisyon gösterdi herşeyi deniyorum ucunda görünür bir yara yok ama canım çok acıyor doğru tutuşta bile acıyor benim gibi yaşayan var mı genel cerrahiye de gideceğim