17 aylık. Otizm gibi bir şüphem yok öncelikle onu belirteyim. Genel anlamda gelişimi önde bir bebek hatta. İkili kelimeler, ingilizce kelimeler vs var ancak inanılmaz hareketli bir bebek. Birden fazla çocuğu olan görümcelerim, gelen misafirler bile şok oluyor bitmeyen enerjisine. Koltuk kollarına çıkıp tek ayak üstünde durmalar mı dersiniz, sandalyeleri iktirip TV, tezgah önüne geçmek mi dersiniz ve tüm bunları ışık hızında yapıyor. Birinden alıyorum öbürüne gidiyor. Evde kaldırmadığımız tek şey koltuklar kaldı. Mesela bizim zamanımızda kapılara tırmanırdık ya, bu da iki tekli koltuk arasında yapıyor aynısını. Son 1 haftadır ise aşırı hızlı bir şekilde kendi etrafında dönüyor. Normalde 8′de gece uykusuna geçer, şuan mesela saat 10 olacak ama kalktı ve bir koşup bir kendi etrafında dönüyor. Hiperaktivite vs gibi bir durum olabilir mi?