Kızım var 3.5 yaşında ve saçları seyrek seyrek olduğu yetmezmiş gibi uzamıyor acaba bir yöntemi var mıdır uzatmak için bağlıyorum at kuruğu olarak serçe parmak kalınlığında anca bir saç oluyor ve baş parmak uzunluğunda anca niye uzamıyor anlamış değilim