goktugneslihan Merhaba kızlar. Emzirme döneminde dövme yaptıran oldu mu ? Dövme yaptırmak istiyorum ama bir şey olur mu falan diye de korkuyorum. Sizlere bir sorup fikir almak istedim.
myavocado goktugneslihan Fikrim yok ama dövmenin zararı olmasa bile ağrı kesici özellikli kremler filan zararlıdır sanırım. Üstte kalsın net bilen çıkar belki.
mehtaptiryaki Bence zararlı ilk bir sene kan bile verilmiyor dövmeden sonra emzirmeyede gecer boya yada iltihap felan
aslanim06 goktugneslihan 9.5 olması lazım. Uyuşturucu herhangi bir şey uygulanmadı. Yalnızca gittiğiniz yerin temiz ve tek kullanımlık malzeme kullanıyor olmasına dikkat edin enfeksiyon riski açısından.